Evolució de Gigante del Colchón

El tipus de botigues més freqüent d’aquesta cadena era el del format ‘magatzem ple de matalassos’, sense mostrar el seu caràcter de retailer. Amb l’evolució del projecte hem pogut transformar l’espai en un model de retail, de venda assistida i amb més comunicació, per superar la barrera d’haver de preguntar. Vam elaborar una estratègia retail, una evolució de la Marca i el disseny de l’espai comercial.

Superfície de Sala de Vendes: 170 m2

Aspectes desenvolupats: concepte white box; definició del nou layout; selecció d’atrezzo; Brief de Lighting i implementació; tècniques de Visual Merchandising; Colors i Textures novedoses; Nova Façana; Re-creació/re-adaptació de la nova marca.

  • Client

    Gigante del Colchón

  • Skills

    • Estratègia retail
    • Disseny i Interiorisme Comercial
    • Branding
    • Layout
    • Façana
    • Mobiliari i Atrezzo
    • Comunicació In-store