R-evolució de La Nucia Supermercados

Disseny de nou Concepte i PM, incloent Estratègia Retail, Re-Branding i Disseny de l’Espai Comercial, transformant totalment el Supermercado La Nucía, orientant-lo cap a posar en valor el producte fresc i l’assortiment internacional, desenvolupat després d’haver observat detingudament el tipus de client existent.

Superfície de Sala de Vendes: 2.000 m2

Aspectes desenvolupats: nova implantació estratègica; definició del nou layout; nova ambientació de seccions; selecció de mobiliari nou; Brief de Lighting i implementació; tècniques de Visual Merchandising; Colors i Textures innovadores; Redefinició de Façana; Modernització de la marca; In-store Communication; Project Management.

(Col·laboració amb Jos de Vries The Retail Company)

  • Client

    La Nucia Supermercados

  • Skills

    • Estratègia Retail
    • Branding
    • Disseny Retail
    • Interiorisme i Decoració
    • Lighting
    • Façana